Cum cumpăr online

Pentru a putea cumpara bijuterii de pe site-ul nostru trebuie mai intai sa va inregistrati un cont de utilizator. Puteti face acest lucru accesand link-ul de “Cont Utilizator” de pe pagina principala a site-ului nostru.

Dupa ce v-ati inregistrat ca utilizator, trebuie sa alegeti produsul sau produsele preferate si sa le adaugati in Cosul de Cumparaturi. Dupa ce sunteti sigur ca ati adaugat produsele pe care le-ati dorit trebuie sa apasati pe butonul de Comanda.

Dupa ce ati apasat acest buton se va incarca automat un rezumat al comenzii dumneavoastra. Acest rezumat va fi trimis automat si pe adresa de e-mail pe care ati lasat-o la inregistrare si pe care comunicam cu dumneavoastra (daca va schimbati adresa de e-mail, este foarte important sa o treceti pe cea noua si in contul dumneavoastra).

In momentul in care comanda a fost inregistrata unul dintre rerprezentanti MEJ va va contacta pentru a confirma comanda si adresa de livrare sau veti primii un mail la adresa pe care ati furnizat-o pe site-ul nostru in momentul inregistrari.

Daca produsele nu sunt in stoc, veti fi anuntat pe e-mail sau telefonic.

Daca aveti alte intrebari va rugam sa ne scrieti prin completarea unui formular de contact sau sa ne sunati la numarul de telefon afisat in sectiunea Contact

Cum si cand platesc?

Magazinul nostru accepta plata prin sistem ramburs.

Plata Ramburs se face la primirea coletului de catre dumneavoastra.

RETUR

1. Trimiteti un e-mail la adresa noastra: maggie@edimoh.com prin care sa specificati motivul returului.
2. Odata inregistrata notificarea aveti la dispozitie 14 zile lucratoare pentru a trimite coletul.
3. Serviciul de curierat cu, care colaboram este Urgent Cargus(https://www.urgent-curier.ro/ ) va recomandam, pentru usurinta returnarii coletului sa folositi acelasi curierat. Daca doriti sa folositi un alt serviciu de curierat pentru returnarea produselor, puteti alege oricare altul.
4. Plata transportului retur cade in sarcina clientului
5. Mej.ro isi rezerva dreptul de a refuza returul in cazul in care, coletul depaseste perioada de 14 zile lucratoare din momentul primirii coletului ,produsul este deteriorat sau ambalajele cu care l-ati primit nu sunt returnate integral si intacte.